Sunday 22 June 2008

开始很想念了

Modern Art Museum
Museum by dumpr.net

现在只剩下九个月了。如果可以就会变成七个月。很快很快的会过去。要一直屦续的仰望和祷告。亲爱的我好想你了。也不知道这段日子我是如何过来的。就像老鼠爱大米吧!

Whatever lies ahead, good or bad, we will face together. Distance may test us for a time, and time may trie us. But if we look to each other first, we will always see a friend. I look to you for all the days to come; today I take my place as your beloved wife. In the presence of God, our family and friends, I offer you my solemn vow to be your faithful partner in sickness and in health, in good times and in bad, and in joy as well as in sorrow. I promise to love you unconditionally, to support you in your goals, to honor and respect you, to laugh with you and cry with you, and to cherish you for as long as we both shall live.

我聽見你的聲音有種特別的感覺 讓我不斷想不敢再忘記你
我記得有一個人永遠留在我心中 哪怕只能夠這樣的想你
如果真的有一天 愛情理想會實現
我會加倍努力好好對你永遠不改變
不管路有多麼遠 一定會讓它實現
我會親親在你耳邊對你說(對你說)
我愛你愛著你 就像老鼠愛大米
不管有多少風雨我都會依然陪著你
我想你想著你 不管有多麼的苦
只要能讓你開心我什麼都願意 這樣愛你



老公!你还记得这首吗?q^_^p

1 comment:

  1. I do remember the song, I love ur blog. Why is this pic, my face bit oilly & look darker. Song is so nice, I love it

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails